Dagens outfit - för första och sista gången

Min kompis Hanna messade och skrev att det var roligt att jag börjat blogga igen. Hon undrade om jag inte skulle skriva något om dagens outfit. Ehm, alltså ptja, jag vet inte. Jag är ungefär lika intresserad av mode som av cupcakes. Men ok, det här blogginlägget tillägnas dig Hanna!


Om jag har förstått saken rätt så ska dagens outfit vara noga genomtänkt. En stilsäker mix av vintagefynd från Williamsburg, nåt plagg valt med fingertoppskänsla på fina gatan i Biblioteksstan och nåt man hittat på vinden hos mammas moster. Dessutom ska själva fotot tas i en fördelaktig vinkel med den perfekta ljussättningen och en självsäker uppsyn. Eh, alltså jag funkar inte riktigt så. Anledningen till att jag faktiskt har med mig mer än en outfit till sommarstugan beror på att vi fick låna Maria och Pers bil och att jag därmed kunde trycka in ganska obegränsat med junk i väskor och påsar. Med andra ord - dagens outfit bara blev. Och jag tror inte att en enda mås (eller huggorm) på den lilla ön där vi lade till idag brydde sig.


Nåväl, dagens outfit:

Etiketter: , , ,